Company
Storm Digital
Type
Vacancy
Location
Groningen
Sector
Data Science, Marketing Intelligence
Required language
Dutch, English

Description

Als Data Scientist zorg jij ervoor dat alle marketing inspanningen van topmerken als KLM, Thuisbezorgd, RTL & ABN AMRO nog slimmer en winstgevender zijn. Door gebruik te maken van machine learning, descriptive & predictive modelling en algoritmes weet jij het verschil te maken door complexe vraagstukken van onze klanten en campagne specialisten op te lossen.

Wat ga je doen?

In deze rol houd jij je enerzijds bezig met het creëren van waardevolle (voorspellende) inzichten voor onze klanten en campagne specialisten. Je integreert hiervoor grote hoeveelheid data vanuit verschillende gegevensbronnen, structureert deze en schoont ze op, om er vervolgens je algoritmes op los te laten. Je visualiseert de inzichten zodat ze begrijpbaar zijn voor onze klanten of campagne specialisten en geeft (op locatie) tevens advies over eventuele next steps.

Anderzijds bedenk je innovatieve manieren om complexe vraagstukken op te lossen. Met jouw uitstekend wiskundig inzicht bedenk je nieuwe modellen van scratch af aan en werkt deze uit in bruikbare, gebruiksvriendelijke oplossingen. Je stelt hiermee de campagne specialisten in staat om zelf analyses te kunnen draaien zodat ze hun campagnes nog effectiever kunnen aansturen.

Je vormt een team samen met onze andere data scientists en hebt een kort lijntje met onze eigen technische specialisten om te sparren over technische uitdagingen. Bovendien werken we op projecten regelmatig samen met het Applied Intelligence team van Accenture NL, die bestaat uit meer dan 40+ specialisten op het gebied van Artificial Intelligence & Data Science. 

Wat breng je mee?

  • Een afgeronde (HBO of WO) opleiding in Econometrie of andere bèta studies.
  • Je hebt affiniteit met data, technologie en marketing
  • Je bent ervaren in R of Python
  • Kennis van SQL, Databases, Big data is een pré
  • Je spreekt of verstaat Nederlands

Wat bieden wij?

We snappen dat je het belangrijk vind om jezelf continu verder te ontwikkelen. Dat vinden wij ook. Je krijgt daarom de vrijheid om je te verbreden of specialiseren richting andere expertises, door kansen te pakken bij bestaande of nieuwe projecten en vakinhoudelijke kennis op te doen. We stellen elk jaar budget beschikbaar om expertises te vergroten door het bezoeken van (internationale) vakinhoudelijke events. Daarnaast biedt het MyLearning platform van Accenture keuze uit meer dan 1000 trainingen gericht op het verder ontwikkelen van relevante competenties. Denk hierbij aan pitch- en consultancy vaardigheden, maar ook leiderschapsskills.

Word jij onze nieuwe Data Scientist?

Check alle openstaande vacatures in dit team op onze website en solliciteer direct!

Back to top
Cancel